Czechin

Správa sítě

Co si představit pod správou sítě
  • pravidelná údržba a řízení IS / IT
  • výjezdy k havarijním situacím
  • helpdesk a podpora uživatelů
  • instalace a správa aplikací
  • aktualzace stanic a aplikací
  • správa spotřebního materiálu
Správa PC (správa pracovních stanic)

Ke správě PC patří údržba operačního systému a ostatního software na pracovních stanicích uživatelů. Preventivní údržba pracovních stanic je významná pro zajištění jejich spolehlivosti. V rámci toho je vedena dokumentace o verzích používaného software a dohledem nad jeho funkcí. Součástí jsou i drobné konzultace vedoucí k řešení běžných uživatelských problémů s výpočetní technikou a aplikačními programy.

Správa „zbytku“ sítě (switche, routery, tiskárny atd.)

Správce počítačové sítě nespravuje pouze server, či jednotlivé stanice. Je nutné se starat i o části sítě, které běžný uživatel ani nepostřehne nebo do souvislosti se sítí jako takovou nedává. Údržba a zajištění oprav sdílených prostředků jako jsou tiskárny, faxservery nebo scannery, evidence, údržba a opravy pasivních a aktivních síťových prvků - kabeláže, zásuvky, switche a huby a udržování a vedení dokumentace nastavení síťových prostředků na počítačových stanicích a serveru jsou právě tou součástí správy počítačové sítě, která jde mimo správu PC.

Podpora pomocí vzdálené plochy

Pro rychlou pomoc je možné provádět podporu pomocí vzdálené plochy. Pracovník společnosti nás kontaktuje a následně dojde k připojení našeho pracovníka ke stanici zaměstnance kde bude proveden úkon o který bylo požádáno. Díky správě lokální sítě je možné využívat aplikace umožnující nadhled naprosto bezpečně.

Telefonická podpora

Ke správě počítačové sítě a správě PC patří i služba umožňující využití telefonické podpory našich pracovníků pro řešení aktuální problémů uživatelů s výpočetní technikou.

Havarijní zásahy

V případě náhlého výpadku důležité součásti výpočetního systému (souborový server, disky, Internet server, pracovní stanice) zajišťujeme službu havarijních zásahů. Ta zahrnuje garanci doby zásahu nebo doby zprovoznění součásti výpočetního systému.

Evidence technického vybavení

Vedeme pro Vás evidenci používaného technického vybavení (počítačů jejich konfigurací, software a ostatních prvků na síti). Tyto přehledy máte k dispozici a můžete je použít třeba k plánování rozvoje Vašeho IT. Skutečný stav technického vybavení je možné porovnat účetní evidencí.

Úvod | Napište nám | Kontakty

® 2010 Czechin, s.r.o. Veškerá práva vyhrazena.